Flåt

Okej förlåt att jag inte har skrivit något på den här bloggen som bara handlar om er tessan och sonia, och som bara läses av just er tessan och sonia. jag har upptäckt hur heeemskt det är om någon annan går in här och kollar eftersom jag då verkar sjukt besatt av er två.
jag kan bara berätta för er möjliga läsare som inte heter tessan eller sonia att jag inte alls är besatt av de två utandet är en slump typ, att jag bara skriver om dem.
Såå, slump. Okej?
Förresten så tycker jag att ni är jättegulliga som kollar här varje dag liksom fast ni vet att jag inte skriver något. Sött.
Emh..i alla fall så har jag i uppdrag att skriva God Jul här.


God Jul!

Kommentarer
Postat av: Therese

SLUTA!!!! Nu kommer jag inte ihåg vad apan heter.. men ändå! SLUTA!! Han är läskig!!

2009-12-28 @ 00:09:21
URL: http://piggepelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0