Hej!

Sonia! Varför har inte du kollat (obs! Snusk! jag höll på att skriva ollat, men sånt kan ju inte du hålla på med sonia, som tur är)på min blogg idag? Dålig stil! Som straff kör jag några internskämt med terran istället!
Internskämt nr.1:
dha dha tete dha dha tun na ta dha tete dha dha tun na (haha)
nr.2 amen paulina sluta!
nr.3 shsh haha shsh haha vi är sotisar vi och vi är...
nr.4 Tjejer tjejer! Ska ni med på disco eller? (obs läspande)
Ja I could go on forever (and ever)
Jamen sådärja!
Puss och kram och nyp i stjärten tills vi ses så länge!

Kommentarer
Postat av: Therese

AHAHHAHAHAHAHHA KUL KUL!!!! ÅHH VAD JAG KOMMER TERRA DIG IMORGON MED ALLA SKÄMT!! Jag kallas ju trots allt terris ;)

2009-10-06 @ 22:10:47
URL: http://piggepelle.blogg.se/
Postat av: Therese

vad våra ögon är sjukt snygga vill jag bara flika in...

2009-10-06 @ 22:11:39
URL: http://piggepelle.blogg.se/
Postat av: Mill

JAG VET! ögonen alltså

2009-10-07 @ 18:17:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0