Just det!

Alltså vad gjorde hela (obs. inte halva alltså) fyra personer inne på min blogg igår!
Jag förstår inte...faktiskt..,speciellt då man tänker på att det enda jag skriver på min blogg är att jag blir så chockad över att det har gått in personer på min blogg. Det kanske är sådant folk vill läsa alltså?
Dessie...paow... ni har missuppfattat allt, man ska inte provocera man ska tjata om att man har mer än två läsare ibland. Och eftersom jag vet att ni läser min blogg (såklart) så vet ni det nu.
Idag är inte jag glad... :( (jag vet liksom trots mina fyra läsare, sjuukt) så nu vet ni det också, dessie och paow alltså....

Okej noteringar efter att ha läst igenom ovansående:

* jag måste verkligen sluta skriva.......efter exakt allting jag skriver!  (men jag kan ju liksom inte hjälpa det! Det förmedlar ju för i helvete budskapet, eller nää, sättet jag skulle sagt det jag skriver på, det förmedlar det. för i helvete liksom!)

* paranteserna kanske jag också borde dra ner på....

* Titta! Nu gjorde ju jag det igen!!.....(punkterna) alltså!

* Jag borde verkligen inte sluta med att skriva om att jag har haft blablabla många läsare idag, eftersom det tydligen är så himla intressant (hänger ni med dessie och paow?)

* Vad jag däremot borde sluta med, i alla fall när det gäller det här inlägget, är att skriva om dessie och paow! Vad hade dom med allt det här o göra egentligen? vava?

Nä nu måste jag sluta med det här, det blir nästan för konstigt det här.

Tessan och jag ser dumma ut på bilden, men det är vi inte egentligen. Jag lovar.

Kommentarer
Postat av: Sonia

allt är konstigt, för nu kommenterade jag! hahha :D looove yoou

2009-10-25 @ 10:41:39
URL: http://sonuuw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0