Okejrå! För dig terris!

Ja som ni ser så kan jag välan blogga lite för terriliperran!
MEN i protest för din protest sonia så tänker jag inte vara ett dugg rolig alls! Inte några tokiga skämt om er två och ingen humor här inte! Nejnej! Såhär kommer det tråkigaste inlägget som har och som någonsin kommer publiceras på denna blogg. Okej? Redo? Bra.

Hej alla sötnosar!
Idag har jag inte gjort så mycket, vart  i stan med therese, sötnosen, och kollat lite på killar och sådära! Suttit lite  vid datorn, och gjort våfflor såklart! Mums!
Men hörs imorgon, uppdatering har varit helt hemsk den här veckan jag vet! Men nästa vecka har jag nog mer tid för er söta bloggläsare!
puuss!

Jag just nu osminkad!

Kommentarer
Postat av: Therese

ahahahahahahahahahahahahhahahah JAG ÄLSKAR DIG MILL!!! ahahhahaahhahahhahahh du är såååå rolig!!!!

2009-10-20 @ 13:06:51
URL: http://piggepelle.blogg.se/
Postat av: Mill

Men skärp dig therese! jag blir ju generad!!

2009-10-20 @ 13:08:42
Postat av: Therese

Men du ÄR ju rolig!

2009-10-21 @ 07:30:34
URL: http://piggepelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0