Förlåt terris!

Okej nu fick jag dåligt samvete för jag är så elak mot dig tessan!
Så jag fortsatte på det här med att tänka och så kom jag på (efter en stunds tänkade självklart) att man kan ju göra fulbildsgrejen fast med sonia ju! Du sonia är ju faktiskt liiite sådär egocentrerad av dig så jag vet att du bara skulle gilla tanken av ett inlägg med bara en bild på dig!

Sen var det ju en femma när det gäller att hitta en fulbild på dig sonia! Det var så himla svårt ska du veta! Du gjorde bara det där gulliga himla smilet på typ alla bilder från sicilien och alla andra halvfula bilder var liksom bara lite charmiga!

Men tillslut efter en stunds letande och lite ännu mer tänkande sådär så hittade jag en mindre fin bild på dig!


Så tessan enjoy!

(alltså jag menar då inte att dina fulbilder, tessan, inte är gulliga och så...dom har ju också en viss...charm...du vet!)

Kommentarer
Postat av: Sonia

2 INLÄGG PÅ 1 DAG!!! WIIHHOOOO NANANANANANANA DANCEFLOOR NANANANANA DANCEFLOOR NANAN... :P

2009-09-29 @ 17:44:29
URL: http://sonuuw.blogg.se/
Postat av: Therese

Ja det var faktiskt coolt!

2009-09-29 @ 17:50:10
URL: http://piggepelle.blogg.se/
Postat av: Mill

Men hallå? jag är ju alltid cool, vadan denna suprisighet för er?

2009-09-29 @ 18:54:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0