Holy cow!

Vad är det här för något egentligen? Varför har jag besökare för? Det är ju liksom folk som kollar på min blogg förutom Tönttessan och Snusksonia! Carazy! Om det ska vara så här så kanske man borde typ porta dom där tönttessan och snusksonia personerna härifrån. Inte vill vi har typer med sådana fjolliga namn hängandes på en blogg så cool så att den har besökare!
Nä nu jädrar! Nu kan man liksom till och med dra till med en bild ju!


Hmm.. men jag kan ju liksom inte bara slänga ut mina två trogna läsare bara sådär liksom. Därför får ni nu varsitt coolare namn som passar till min top notchblogg (som jag själv skulle säga som den top notchigaperson jag är)
Okej de nya namnen blir: pussegull och sockerbullen!

Så... här ovan på bilden ser ni momarorilollola, pussegull och sockerbullen.
Förlåt pussegull och sockerbullen om jag förstörde våran bildpuss eller nånting. Det känns som om ni levde er in otroligt mycket och var tvungna att blunda till och med för att fånga känslan, medans jag bara råstirrar. Sorry vid nästa bildpuss lovar jag att sköta mig och ha mer inlevelse....lovar....

P.s jag har ingen aning om vad top notch är

Kommentarer
Postat av: Sonia

du är så rolig! var får du bilderna ifrån liksom!? svara på det i ett inlägg! :)

Då kör vi en bildpuss på måndag då! get ready mills läsare!

Räknar dej millisen! :D <3

2009-09-26 @ 17:16:24
URL: http://sonuuw.blogg.se/
Postat av: Anonym

DARKNESS

2009-09-27 @ 14:17:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0