Jag är tokig!

Det är helt sjuuukt att jag skriver det här inlägget trots att jag just kollade på min statistik och den visade på 1 läsare! Haha, men ingen fara på taket! jag gick in på min blogg och kollade statistiken igen efter det och då visade den på två! Puh!
Veeeemm av er olydiga kompisar har inte kollat på min blogg idag va? Va!? VA!? Ääääär det du sonia???? Neeeee, det tror jag inte på. Det måste vara tessan som har ätit något konstigt, blivit förvirrad och helt enkelt glömt att kolla min blogg...
Finns inget annat alternativ liksom....

Aja fulbild kommer här som hämd i alla fall:


Kommentarer
Postat av: Therese

ååhh tack hörrudu... :P haha när togs denna underbara bild?

2009-09-09 @ 20:01:35
URL: http://piggepelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0