Jag måste verkligen sluta skriva om bara dig tessan...verkligen

Tessan! Din riktiga hårfärg! Enjoy förhelvete!




OBS. Lägg märke till att jag valde en bild där du ser gullig ut, för du vet ju mycket väl att jag hade massa andra fulbilder på dig i din riktiga hårfärg. Men jag tyckte att omväxling kan väl vara trevligt för en gångs skull, så jag körde en gullbild istället!

Tänk vad lite tänkande kan göra


Äh, what the hell! Nu när jag tänkte vidare så insåg jag att man kan ju inte ha ett helt inlägg om tessan och sen ändå inte slänga in en mindre smickrande bild som jag har gömd på datorn


Så här kan man väls säga sonia enjoy!





Kommentarer
Postat av: Therese

asså mill!! haha

2009-09-29 @ 17:49:50
URL: http://piggepelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0