Okejdå!

Jag uppdaterar välan då! Om ni nu ska vara så tjatiga om det. Det har ju varit totalt kaos i  kommentarsfälten, fullt av kommentarer om hur folk gör uppror om jag inte uppdaterar snart!
Take it easy foks....
okej huvudsaken är att jag är här, allt är okej och jag har nu börjat uppdatera.
hm.. nu ska vi se här om jag kan hitta någon tokig bild här på tessans dator. Jag är ju nämligen barnvakt åt pyret här borta i da edsvik. Vi har haft mysigt och ätit en sån luxurös måltid som fryspizza! Här slår vi på stort kan jag berätta!

Hmm. vad ska man berätta då, vi har fått wii och ungefär så här glad är alou över det:

(jag kan berätta att bilden inte visar ens hälften hur glad hon var egentligen, efter att den har bilden tagits fällde hon mig av glädje!)


tres and I hade tablakonsert, och jag var mycket bekymrad som ni kan se


Tessan är så söt, fast hon vill inte bara erkänna det


Hon är skitbra på att dansa också, fast det erkänner hon hela tiden, alldeles för mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0